کارگاه آشنایی با شاخص‌های علم سنجی روز شنبه تاریخ بیست و چهارم تیرماه با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

سرپرست اداره مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی اعضای هیئت علمی و محققین با مفهوم و اهمیت علم سنجی، شاخص‌های علم سنجی مجلات علمی و محققین و آشنایی با مهارت و بینش استفاده درست از شاخص ها اعلام کرد.

آقای دکتر قاسمی ضمن تشکر از همکاری خانم طاهری شرق ، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه جهت برگزاری هر چه بهتر این کارگاه ،گفت : با توجه به استقبال اعضای هیئت علمی در تلاش هستیم تا در آینده کارگاه‌های بیشتری را در این راستا برگزار نماییم.

DANESH1

DANESH2